понеділок, 16 вересня 2013 р.

Засідання проводить соціальний педагог Мужів Ірина. Тренінг "Обдарованість і здібності." Виявлення професійних схильностей.
Метою цього  тренінгу є: максимально сприяти психічному й особистісному розвитку кожної дитини; допомогти учням розкрити свій життєтворчий потенціал, навчитися бачити проблему й шукати її різностороннє вирішення; розвивати пізнавальні і творчі здібності учнів, навики спілкування у навчально-ігровій діяльності, вміння знаходити шляхи попередження конфліктів.
Були використані  вправи 

Вправа  на знайомство "Ім'я + якості"

 Інформаційне повідомлення на тему "Обдаровані діти. Хто вони?"

Вправа  "Різні поняття"
Численні дослідження, проведені як у нашій країні, так і за кордоном, свідчать, що завжди народжується однакова кількість обдарованих, талановитих і геніальних людей. Обдаровані діти – унікальні. Їм нелегко в цьому неспокійному світі. Вони надзвичайно вразливі, тому потребують особливої уваги.
Обдарованих дітей, а особливо геніальних чи талановитих, які виділяються з-поміж своїх однолітків високим потенціалом, інтелектуальною розкутістю, схильністю до нестандартного розв’язання проблем, неординарністю сприйняття світу, – небагато. Вони завжди виділяються і запам’ятовуються, бо вимагають від більшості вчителів напруження усіх зусиль, уміння піднятися до розуміння своєї незвичайності, спонукають розвивати особистість учня, бажання довести його індивідуальні досягнення до максимального рівня. Є різні рівні обдарованості.
Обговорення:
- Які риси схожі, а які відмінні в здібної, обдарованої, талановитої, геніальної особистості?
- Чи можна одночасно бути здібним, творчим і обдарованим?
Після цього кожна група отримує конверт, у якому міститься 4 картки з написами "здібності", "обдарованість", "талант", "геніальність". Завдання учнів – розкласти картки з написами у порядку зростання.
Обговорення результатів роботи робочих груп, коментар і інформаційне повідомлення тренера.
  • здібності – індивідуальні риси особистості, які дають змогу за рівних умов успішніше опанувати певну діяльність, розв’язувати завдання, проблеми; характерні практично для кожної людини;
  • обдарованість – специфічне поєднання здібностей, інтересів, потреб, яке дає змогу виконувати певну діяльність на якісно високому рівні; характерна для невеликого кола людей;
  • творча обдарованість дає змогу успішно розв’язувати завдання, виконувати діяльність творчим, оригінальним шляхом, тобто нетрадиційно, не так, як інші; таких людей ще менше;
  • талант – система рис, які дають змогу особистості досягати значного успіху в оригінальному виконанні творчої діяльності; таких людей дуже і дуже небагато, декілька тисяч на покоління;
  • геніальність – найвища форма таланту, системна характеристика особистості, яка свідчить про її надоригінальні досягнення, що суттєво переважають «звичайну» і навіть творчу діяльність; винятковий випадок, таких людей народжується не більше 30 на рік.

Немає коментарів:

Дописати коментар