Комп’ютерне навчання економіки дозволяє значно активізувати пізнавальну діяльність учнів. Нині цього важко досягти традиційними методами. Використовуючи комп’ютер, вчитель економіки має можливість постійно, а не спорадично контролювати рівень засвоєння знань і вміння їх використовувати для вирішення поставлених задач. Комп’ютер звільняє вчителя від дуже нудної і втомливої процедури контролю якості знань учнів шляхом перевірки великої кількості письмових робіт. В умовах розвитку сучасного суспільства предметно-інформаційне середовище активно розширюється. Обсяг інформації виходить далеко за межі підручників економіки, і пов'язано це не тільки з інтенсивним розвитком засобів масової інформації, інтернет – ресурсів, а й з можливостями подорожей по інших країнах ( у учнів з'явилася можливість порівняти нашу країну з іншими країнами )
У мене склалися такі форми застосування ІКТ на уроках економіки:
– робота в Word: тексти документів, тести, контрольні роботи, дидактичний роздатковий матеріал;
– робота в Excel: практикуми – діаграми, таблиці
– використання медіа – ресурсів: допоміжний матеріал – тексти, діаграми, схеми, відео –
– робота в PowerPoint.
Мультимедійні презентації учнів – організація самостійної роботи; дозволяє розширювати і поглиблювати знання, проводити величезну дослідницьку роботу, проявляти творчий підхід до досліджуваної теми.
Нещодавно ми разом з учнями навчилися створювати онлайн фотоколажі.І ось один із них.
На сучасному етапі розвитку суспільства, вивчення економіки вимагає застосування комп’ютерних технологій для кращого та ефективнішого розуміння предмету. Використання комп’ютерів на уроках економіки дає можливість активізувати діяльність кожного учня, створити передумови для переходу від пасивного сприйняття до активного мислення, розвивати творчі здібності.
Немає коментарів:
Дописати коментар