четвер, 17 жовтня 2013 р.

вітаємо

                                                                    ВІТАЄМО!!!!
                                  Сьогодні в нашої учасниці клубу                                           ЗОРЯНИ                                                            День Народження!
                                                       Хай кожен день ясніє небом чистим
                                                         Світанки сяють,скупані в росі,
                                                            У серці радість розквіта іскриста, 
                                                                І мрії хай збуваються усі.
                                                                   Хай молодість Твоя ще довго квітне,
                                                                       Усмішка сяє на Твоїх устах,
                                                                            І лиш хороше,радісне,привітне,
                                                                                  Тобі в житті перетинає шлях!
                                                        З днем народження!                           

2 коментарі:

  1. Дуже дякую нашій команді за щирі і теплі привітання!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити